Membres en actiu

• Dra. Digna Couso Lagarón, coordinadora del grup
    • Professora Agregada al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Dra. Mercè Junyent Pubill
    • Professora titular al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Dra. Anna Marbà Tallada
  • Dr. Víctor López Simó
    • Professor Agregat al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Dra. Carme Grimalt Àlvaro
  • Dra. Èlia Tena Gallego
    • Post-doc al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Dra. Caterina Solé Martín
  • Dra. Neus Sanmartí Puig
    • Professora Honorària al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Maria Navarro Palà
    • Tècnic de Suport a la Recerca al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.

Han estat membres

• Mariona Espinet i Blanch
    • Professora titular jubilada al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Conxita Marquez Bargalló
    • Professora Agregada jubilada al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Dra. Mercè Izquierdo Aymerich
    • Professora Honorària al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals,Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Raquel Ríos Font
    • Anteriorment Tècnic de Suport a la Recerca al Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals, Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Joana Gelabert Xirinachs