Seu del 30è Aniversari CERec

La Universitat Autònoma de Barcelona acull la celebració del 30è Aniversari CERec, que es durà a terme els dies 19 i 20 de setembre de 2024.

Rectorat UAB

Aquesta trobada es celebrarà a la Sala d’Actes del Rectorat de la UAB

Com s’arriba al campus de la UAB

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Agafeu la línia Barcelona-Sabadell (S2). Per arribar al centre del campus, baixeu a la parada Universitat Autònoma.
Podeu consultar els horaris de la línia al web dels FGC, www.fgc.cat.

RENFE
La línia R7 us durà a l’estació Cerdanyola Universitat. Consulteu-ne els horaris a rodalies.gencat.cat.

Des de l’estació Cerdanyola-Universitat hi ha un servei gratuït d’autobusos (només en dies laborables) que comunica amb els diferents edificis del campus.

En cotxe
Autopista AP-7. En sentit Girona-França, sortida Universitat Autònoma – Cerdanyola. En sentit Barcelona, sortida 7.

Autopista C-58. En sentit Barcelona, sortida 11. En sentit Sabadell-Terrassa, sortida 9.

En bus
Des de Barcelona:
l’empresa SARBUS ofereix un servei des de Fabra i Puig cada 30 minuts. Per a més informació, www.sarbus.com

Utilitzeu les etiquetes #30èCERec_UAB2024 i compartiu les vostres experiències durant les Jornades.