#

Tutorial 2: Captura de fotogrames de vídeo amb “VLC”

altres||06/28/2020

El reproductor de vídeo VLC amaga entre les seves opcions algunes sorpreses que no tots els reproductors ofereixen, entre aquestes la captura de la imatge que tinguem congelada en el reproductor. En aquest vídeo us volem ensenyar com fer capturar els fotogrames dels vostres vídeos i les diferències amb l’eina recortes.

Podeu descarregar VLC de la seva plana oficialen el següent enllaç.

#

Tutorial 1: Eina “recortes”

altres||06/26/2020

En aquest vídeo us ensenyem com fer funcionar una aplicació que conté el windows 10 i que us permetrà retallar qualsevol àrea de la pantalla per guardar-la com un arxiu d’imatge.

#

Documents i recursos emprats en la Introducció de la Informàtica a l’Escola de Mestres de Sant Cugat i Facultat de Ciències de l’Educació

altres||02/13/2017

Vídeo fotogràfic de l’exposició del Servei d’Informàtica Distribuïda on es poden veure com han canviat els equips informàtics des de l’Escola de Mestres de Sant Cugat fins a la Facultat de Ciències de l’Educació.

Programa social para el apoyo familiar al éxito educativo 2016

altres||10/25/2016

El Programa Social para el Apoyo Familiar al Éxito Educativo ha concluido su tercera fase de desarrollo, caracterizada por la Extensión de la propuesta de trabajo a 16 nuevos territorios de todo el estado español. Este video recoge todas las experiencias del trabajo comunitario con las familias y las escuelas.

Dones d’alt nivell

altres||02/27/2015

Recull d’imatges de dones que destaquen pel seu alt nivell esportiu i que estan estudiant a la UAB.

Setmana de la dona al SAF – Versió anglesa

altres||02/20/2015

El SAF de la UAB va desenvolupar, el 2008, la Setmana de la Dona al SAF, que es va fer coincidir amb la data simbòlica del 8 de març, Dia de la dona treballadora. Aquesta iniciativa va néixer a partir de les propostes d’un grup de treball de la UAB,  Valors en Joc (Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la UAB)

Waiting for Superman

altres||12/09/2014

Waiting for Superman

Alice Springs

altres||

Simulacre d’accident a la UAB

altres||10/10/2008

La UAB va realitzar un simulacre d’accident per posar a prova els seus dispositius de seguretat. El simulacre va servir com a entrenament per a l’Equip General d’Intervenció i l’Equip General de Primers Auxilis, constituït per personal del Servei Assistencial de Salut de la UAB. També van participar el SEM, la Creu Roja, el cos de bombers, els Mossos d’Esquadra i la Policia Municipal de Cerdanyola.