El dia 17 de juny va tenir lloc a la plaça de les oliveres de la UAB l’acte de comiat d’en Josep Bonil. A l’acte van assistir familiars, amics i companys de l’investigador honorari del GRC. L’acte va consistir en la lectura de dos textos dedicats per dues companyes i amigues d’en Josep, la Rosa Maria Pujol (Ex-degana de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB)  i la Mercè Izquierdo (Professora emèrita del departament de didàctica de la matemàtica i les ciències experimentals de la Facultat de Ciències d’Educació de la UAB). Les lectures van estar acompanyades de cançons que tenien un significat pel Josep, i de molta emoció.
Al final de les lectures, es va presentar el llibre que el GRC va preparar, amb totes les dedicatòries familiars, amics i companys d’arreu van voler dedicar a en Josep Bonil.
Per enllestir l’acte, es van repartir unes postals i llapis negres perquè tots els assistents poguessin dedicar unes paraules o frases de comiat.

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 767