Benvinguda i presentació a càrrec de la Dra. Victòria Nogués, secretària acadèmica de l’Escola de Doctorat.

Paraules del Dr. Armand Sánchez, director de l’Escola de Doctorat i vicerector de Recerca i de Transferència de la UAB.

Presentació de la Xarxa Alumni a càrrec de la Sra. Eva Miquel, Directora de la fundació Alumni de la UAB.

Paraules del Sr. Tirso Gràcia, membre del Consell Social de la UAB.

Paraules de la Dra. Margarida Arboix, Rectora de la UAB.

Ponència “L’expansió de l’Univers: Edwin Hubble, Georges Lemaître i Vesto Slipher” a càrrec del Dr. Emili Elizalde, Professor d’Investigació del CSIC, Institut Espacials de Catalunya.

Lliurament dels premis extraordinaris de Doctorat.

Actuació del Cor de la UAB.

Paraules en representació dels doctors i doctores que reben el premi a càrrec del Dr. Alessandro Ravotto, Premi Extraordinari de Doctorat del Programa Cultures en Contacte a la Mediterrània.

Lliurament dels títols de doctor i doctora.

Gaudeamus Igitur a càrrec del Cor de la UAB.

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 891