Xerrades de vuit professionals procedents de diferents àmbits de la pedagogia i l’educació social, convidats en el marc de les “Jornades d’Orientació Professional” dirigides als estudiants de quart d’aquestes dues titulacions. Cada ponent explica el seu recorregut tan acadèmic com laboral, acabant la seva intervenció amb un seguit de reflexions i recomanacions de com buscar feina en el seu sector.

Taula Rodona d’Educació Social:

Roberto Pescador, educador en medi obert de Badia del Vallès
Mª Rosa Paré, Coordinadora del Programa de Gent Gran, del Districte Sants-Montjuïc (Ajuntament de Barcelona)
Xavier Franch, Director del centre cívic El Coll
Íngrid Álvarez, Coordinadora educativa del centre d’acolliment de noies de la Fundació Idea.

Taula Rodona de Pedagogia: Teresa Hernández, Fundació Catalunya – La Pedrera Adrià Noel, consultor caça-talents de l’empresa Euromanager. Laura Martín, Cooperativa Encís. Íngrid Agud, Investigadora Post-doctoral UAB.

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 69.101