A partir de la transformació de l’aula d’Educació Visual i Plàstica de la Facultat d’Educació de la UVic, parlarem de la influència de l’espai en els aprenentatges.

Assumpta Cirera ens parla i ens fa reflexionar sobre l’estètica i la funcionalitat de l’espai en les aules d’educació infantil, i en la possibilitat de creació d’un nou model d’aules per a l’aprenentatge i experimentació, dels diferents llenguatges expressius i disciplines de coneixement.
Des d’aquesta perspectiva integradora i interdisciplinària, ens planteja un repte per trobar estratègies de canvi en la pràctica docent i en les metodologies que ens ajuden a educar la sensibilitat dels infants a les escoles i la dels nostres estudiants a la Universitat.

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 816