Benvolgudes i benvolguts,

El passat 4 d’abril vam convocar a tot el personal que ja havia accedit a la jubilació ordinària (65 anys), per tal de demanar al Gerent, que la UAB no posi pals a les rodes a fer efectiva la sentència ferma del Tribunal Suprem, que reconeix que mai s’havia d’haver suspès els articles 53.2 i 53.5 del 6é Conveni Col.lectiu de les Universitats Públiques Catalanes.

En aquella convocatòria el Gerent és va comprometre a explicar al personal jubilat com avançava el procés jurídic de consultes que havien iniciat les gerències de les set Universitat Públiques.

Per tot això, us informem que el dimarts 9 de maig de 9 a 10 hores, a la Sala de Juntes de la Facultat de Veterinària (V0/044), ens reunirem personal jubilat, Comitè i Gerent amb el següent ordre del dia:

1. Intervenció dels nostres jubilats i resposta del Gerent
  2. Torn obert de paraules