Companyes i companys,

El darrer 27 d’abril convocàvem a tot el personal jubilat pel proper dimarts 9 de maig a les 9 hores a la Sala de Juntes de la Facultat de Veterinària, amb l’objectiu de què el Gerent expliqués al personal jubilat, en quin estat estaven els aclariments sol·licitats per les gerències de les set universitats, envers alguns apartats de la sentència del Tribunal Suprem.

Avui mateix, aprofitant una reunió entre gerència, Junta i Comitè, el gerent ha comunicat que ha rebut una citació judicial on se’l cita pel proper dimecres 24 de maig a les 10 hores, a la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). Alhora s’afegeix que la vista del judici es publica, per tant, els membres del Comitè assistents a la reunió hem decidit suspendre la reunió del dimarts 9 i veure’ns junt amb vosaltres el dimecres 24 de maig, per tal d’escoltar de primera mà, quins són els arguments que esgrimeixen les universitats, per no fer efectiu el que clarament reconeix la sentència.

Disculpeu els inconvenients que us hagi pogut ocasionar, i ens veiem totes i tots, el dimecres 24 de maig a les 9.45 hores a les portes del TSJC (Passeig Lluis Companys, 14  Barcelona)

Per finalitzar, us demanem que feu el possible per contactar amb els vostre companys, per informar-los del canvi, no sigui que algú no pugui veure el correu.

Salut i lluita!

Comitè d’empresa del PAS