PUBLICACIONES

Barrio, E.; Barbeito, M.L; Enrique, A.M.; Fajula, A.; Perona, J. J. (2024). “Communicating corporate sustainability through podcast. En Oliveira, A.; Míguez, M.I.; Lalueza, F. (eds.). Priorities for public relations leaders. Edt. Peter Lang. Págs. 103-122. ISBN: 978-3-631-91679-7

Barrio-Fraile, E.; Barbeito-Veloso, M.-L.; Fajula-Payet, A.; Perona-Páez, J.-J. & Enrique-Jiménez, A-M. (2023). Uso del podcast corporativo como herramienta de comunicación de los ODS en las principales entidades financieras españolas. Revista Latina de Comunicación Social, 81, 97-122.

Fajula-Payet, A.; Barbeito-Veloso, M.-L.; Perona-Páez, J.-J. (2023). Los hombres ante el espejo: estereotipos masculinos en las inserciones publicitarias de la radio española. Prisma Social, 40, 84-102.

Barrio-Fraile, E., Enrique-Jiménez, A.-M., Fajula-Payet, A., Barbeito-Veloso, M.-L., & Perona-Páez, J.-J. (2022).The sound of responsibility: evolution of the use of radio advertising as a corporate social responsibility (CSR) communication channel before and after Covid-19. A significant increase. Profesional de la información, 31(5), 1-14.

Anna Fajula, Mariluz Barbeito, Estrella Barrio, Ana María Enrique y Juan José Perona (2021). Feminist Stereotypes and Women’s Roles in Spanish Radio Ads. Media and Communication, vol. 9 (2), 39-51.