Els membres de Cos i Textualitats han dut a terme una àmplia producció acadèmica que queda resumida en més de 30 llibres, 70 capítols de llibre, i més de 50 articles. Aquesta n’és una breu selecció de les darreres contribucions:
Articles:
Font, Carme. 2023. “Life Among These Unknown Revolutionaries’: Traces of Lucy Hutchinson’s Memoirs in the Spanish and Italian Historiography of the English Revolution”. The Seventeenth Century, Vol. 38. 1, pp.541-553.
—. 2022. “A Resounding God: Acoustic Representations of the Divine in Early Modern Women’s Spiritual Writing”, Early Modern Women. Vol. 17.1, pp. 139-147.
—. 2022. “’Owing the Comforts of Life to Art’: Elizabeth Helme’s Critical Reception and the Practice of Writing”, Enthymema. Vol. 31, pp. 101-113.
Mérida Jiménez, Rafael M. 2020. “Founding and Ineffable Identities: Pelagius, Virgin and Martyr.” Imago Temporis, Medium Aevum, Vol. 14.1, pp. 165-184. https://doi.org/10.21001/itma.2020.14.05
Roas Deus, David. 2020. “The Female Fantastic vs The Feminist Fantastic: Gender and the Transgression of the Real.” CLCWeb: Comparative Literature and Culture, vol. 22.4. https://doi.org/10.7771/1481-4374.3690
—. 2019. “The Terrible Convention Known as Time: Chronological Distorsions in the Narrative of Cristina Fernández Cubas.” Bulletin of Hispanic Studies, vol. 96.6, pp. 667-682. https://doi.org/10.3828/bhs.2019.40
Sáez Tajafuerce, Begonya. 2020. “Feminism and/in the/its Plural.” Anclajes. Ex æquo Journal, vol. 42.1, pp. 73-85. https://doi.org/10.22355/exaequo.2020.42.04
—. 2019. “Verdad y saber en Zambrano.: Hacia una onto-ético-epistemología”, Aurora: papeles del Seminario María Zambrano, ISSN-e 2014-9107, no. 20, pp. 100-108
—. 2019. “Corpo-políticas de la vulnerabilidad o de cómo la materia resiste al discurso”, International Journal on Collective Identity Research, ISSN-e 1695-6494, no. 2, pp. 1-15
—. 2019. “Plasticidad y diferencia. De la diferencia ontológica a la diferencia sexual y viceversa”, Revista de Humanidades, no. 39, pp. 77-104
—. 2018. “Saberes situados (article i edició de número especial Epistemologies feministes).” Enrahonar: International Journal of Theoretical and Practical Reason, vol. 60, pp. 93-108. https://doi.org/10.5565/rev/enrahonar.1198
— with Ivan Flores Arancibia. 2021. “El trauma de lo inerte. Apuntes para una nueva parasitología.” Artnodes, vol. 27.1, pp. 1-19. http://dx.doi.org/10.7238/issn.1695-5951
Torras Francès, Meri. 2020. “Miradas efractivas, ojos refractivos, y sujetxs inclinadxs. Genealogías de la (re)vision feministalésbica-queer”, 452ºF. Revista de Teoría de la Literatura y Literatura Comparada Nº27, pp. 28-41. https://doi.org/10.1344/452f.2022.27.2
— 2019. “Cristina Peri Rossi: Entretejer vida y literatura, ante el despojo del tiempo.” Revista Iberoamericana, vol. LXXXV, num. 268, pp. 761-778. https://doi.org/10.5195/reviberoamer.2019.7806
Aina Pérez Fontdevila. 2020. “Furgant per les llivanyes i juntures”…: què és una autora?”, Revista de Catalunya, ISSN 0213-5876, Nº. Extra 6, pp. 161-168
Números Especials de Revista:
Pérez-Fontdevila, Aina (2021) “Estrategias de género y posturas autoriales en el campo literario actual” a la revista Pasavento. Revista de Estudios Hispánicos, Vol. 9, núm. 2, 2021, https://doi.org/10.37536/preh.2021.9.2
López-Pellisa, Teresa, Roas, David (coords.) (2021) “Homenaje a Amparo Dávila. Visiones desde el otro lado de lo Real”, Brumal. Research Journal on the Fantastic (Universidad Autónoma de Barcelona), vol. IX, núm. 1.
Pérez Fontdevila, Aina and Torras Francès, Meri (eds.) (2019), special issue “Corpografías autoriales. Re/visiones de género / Corpographies auctoriales genrées / Gendered Authorial Corpographies”, Interférences littéraires – Literaire interferenties. Multilingual e-Journal for Literary Studies, 21, http://interferenceslitteraires.be/index.php/illi/issue/view/54
Pérez-Fontdevila, Aina (2019) “Autor- representaciones. Estrategias de ser autora en Latinoamérica”, Revista Iberoamericana. LXXXV – 268, 2019 (USA), University of Pittsburgh.
Capítols de Llibre:
Adrián Escudero, Jesús. 2020. “Homeland and Politics of Space”, in Debating and Defining Borders: Philosophical and Theoretical Perspectives, Anthony Cooper and Søren Tinning (eds.), pp. 112-123. Routledge.
Falconi, Diego (ed.) 2020. El poder de la palabra. Reflexiones en torno a la libertad de expresión desde el derecho y la literatura, València, Tirant lo Blanch.
Font, Carme. 2023. “‘Qualities which Many Think Most Unlikely to be Found in Women’: Genderfluid Textualities in Samuel Torshell’s The Womans Glorie (1650)” in Recovering Women’s PastNew Epistemologies, New Ventures. Genieys-Kirk, S. (ed.). Nebraska-Lincoln, University of Nebraska Press, pp: 109-137.
Pérez Fontdevila, Aina and Meri Torras Francès (eds.). 2019. ¿Qué es una autora? Encrucijadas teóricas entre género y autoría. Barcelona, Icaria.
Roas Deus, David. 2018. Behind the Frontiers of the Real: A Definition of the Fantastic. Palgrave Macmillan.
Torras Francès, Meri (ed.). 2020. “El gesto mudo que gesta mundo. Los procesos de materialización corporal de Lucrécia Neves en A cidade sitiada”, in Isabel Mercadé (ed.), Clarice Lispector. Alguien dirá mi nombre. Madrid: Shangrila ISBN: 978-84-120775-8-2.
— (ed.). 2019. Espacios fronterizos. Selección de artículos aparecidos en La Vanguardia (2014-2017), Carme Riera (author). Valladolid: U. Valladolid, pp. 64-78. ISBN 978-84- 7635-952-5
—. 2019. “Literal y poéticamente obsceno: el cuerpo contraescénico”, in Alberto Berzosa et al. (eds.), Reimaginar la disidencia sexual en la España de los setenta. Redes, vidas, archivo. Barcelona: Bellaterra, pp. 213-225 [ISBN: 978-84-7290-956-4]
—. 2019. “Maria-Mercè Marçal. Genealogía de una presencia a contrapelo”, in Gracia Trujillo et al. (eds.), Fiestas, memorias y archivos. Política sexual disidente y resistencias cotidianas en España de los años setenta. Madrid: Brumaria, pp. 197-224 [ISBN: 978-84-949929-5-7]
—. 2018. “Trabajos de amor (re)vividos. Afectos y efectos en Los amores equivocados”, Jesús Gómez-de-Tejada (ed.), Cristina Peri Rossi. Erosión, transgresión y exilio, Sevilla, Universidad de Sevilla.