Per tramitar el dipòsit legal d’una publicació l’editor o l’impressor han de posar-se en contacte amb l’Oficina del Dipòsit Legal i seguir el procediment establert.

El Servei de Publicacions gestionarà la tramitació del Dipòsit Legal únicament i exclusiva per a aquelles publicacions que tinguin un centre oficial de la UAB —servei central, facultat, departament, institut o grup d’investigació formalment reconegut— com a entitat editora de la publicació.

Si un centre oficial de la UAB editor d’una publicació vol que el Servei de Publicacions s’encarregui de gestionar la tramitació del Dipòsit Legal haurà de fer el següent:

  • Accedir a la web del Servei de Publicacions i omplir el formulari electrònic corresponent amb totes les dades necessàries.
  • Adjuntar una autorització signada, preferentment en pdf, del responsable del centre que fa la sol·licitud, on s’acrediti que es disposa dels drets de publicació i s’indiqui el número de centre de cost o projecte on s’han de carregar les despeses de gestió i enviament dels exemplars corresponents a l’Oficina del Dipòsit Legal.

Un cop disposi de la documentació completa, el Servei de Publicacions, en nom de la UAB, tramitarà la sol·licitud davant l’Oficina del Dipòsit Legal. S’ha de preveure que el termini de resposta, sempre que la documentació sigui correcta i estigui completa, pot ser aproximadament d’una setmana.

En cas que la documentació no estigui completa, falti l’autorització signada o no s’indiqui el centre de cost corresponent, s’informarà al sol·licitant però no es podrà procedir a tramitar la sol·licitud fins que les incidències reportades s’hagin resolt.

Última actualització d'aquesta pàgina: 16 abril 2020