Us informem que s’ha realitzat una millora significativa en les fitxes de graus i màsters universitaris per millorar la seva informació. S’ha afegit un llistat automàtic del professorat que imparteix docència en la titulació. A banda de millorar la informació que oferim als estudiants i als futurs estudiants també permetrà complir amb els requeriments de les acreditacions de l’AQU.

Això significa que si introduïu manualment els llistats de professorat a les fitxes de graus i màsters universitaris, podeu esborrar la informació del camp i ja no caldrà fer aquesta feina extra. Disposeu del camp per si heu de fer algun aclariment, però ja no heu de publicar llistats manuals si apareix el llistat automàtic.

Us detallem el calendari de la càrrega de dades de professorat en aquests llistats automàtics:

• A partir de l’1 de desembre, mostra el conjunt de professorat amb docència assignada a PDS el curs vigent
  • Del 10 de juliol al 30 de novembre, el conjunt de professorat amb docència assignada a PDS els cursos vigent i futur

Enllaç “Recerca”:

L’enllaç porta directament a la fitxa del/de la professor/a en el Portal de Recerca de Catalunya. En els casos en que no aparegui aquest enllaç, el motiu pot ser que el professor/a no té donat d’alta un codi ORCID. Per a més informació en casos concrets, l’investigador pot posar-se en contacte amb la Unitat de Gestió de Dades de Recerca.

En un futur s’enllaçarà cap a la producció científica en un servidor de la UAB enlloc del Portal de Recerca de Catalunya, quan tinguem una nova versió de la plataforma que mostra la producció científica de la UAB.

I si algú no apareix correctament al llistat?

Heu detectat un/a professor/a que amb assignació a departament incorrecte, o departaments que no haurien d’aparèixer en un grau o màster oficial concret? Cal revisar les dades! Aquestes dades no estan a Oracle, perquè és un llistat automàtic que creua dades de Sigma i PDS. Per a corregir casos concrets que detecteu, podeu parlar amb:

Unitat de Desenvolupament i Explotació de Dades (Oficina Tecnològica de Recerca), si el problema és que no apareix l’enllaç “RECERCA”.

Unitat de Planificació i Programació Docent si hi ha algun problema d’una persona assignada en un departament erroni o un grau o màster erroni.

En fases posteriors d’aquest projecte està previst ampliar la informació que ofereix el llistat, com per exemple:

• Enllaçar cap al perfil de docència del professor quan sigui possible (enllaçant cap a la seva fitxa pública de PDS).
  • Enllaçar cap al Directori UAB, per mostrar les dades de contacte.
  • Traducció d’alguns camps que es mostren només en català.