Els mínors són itineraris d’universitat organitzats per un centre de la UAB i adreçat a estudiants de diferents titulacions de grau. Per tant, la fitxa de grau la gestionen majoritàriament els centres docents.

Quan s’aprova la creació d’un nou mínor, des de l’Àrea de Comunicació i de Promoció us podem ajudar a donar-la d’alta i a posar imatges per la capçalera. Les imatges es col·loquen en una col·lecció i han de tenir una determinada: 230x129px. Aquestes han de ser representatives de l’àmbit de coneixement del mínor.

En el quadre destacat que hi ha a la fitxa de la pàgina web es recull la informació dels camps: centre docent, places, coordinació acadèmica i preu. A sota hi ha el botó amb l’enllaç al Formulari de preinscripció.

La resta d’informació es reparteix en 3 apartats: Informació general, Pla d’estudis i Procés d’admissió.

Informació general

Es composa dels camps següents:

• Presentació: cal posar-hi els objectius del mínor.
  • Presentació extés: si els objectius són un text molt llarg (més de dos paràgrafs) els dos primers paràgrafs els posarem en el camp anterior i la resta aquí. En el web, aquesta informació es visualitza si es fa clic al botó de “Veure més”.
  • Perfil de l’estudiant: explicació sobre el tipus d’alumne al qual li pot interessar el mínor.
  • Horaris: petita informació sobre els horaris.
  • Horaris document: arxiu amb els horaris.

Pla d’estudis

Aquest apartat només conté un camp on es pot posar la taula amb les assignatures i els aclariments que es creguin oportuns. Es recomana enllaçar amb les guies de les assignatures que estan recollides al DDD.

Procés d’admissió

Recull els camps següents:

• Accés: explicació sobre els requisits que ha de complir qualsevol alumne per poder optar al mínor.
  • Criteris de selecció: en el cas que la demanda superi l’oferta de places, informar sobre quins factors es tindran en compte per prioritzar les sol·licituds.
  • Procés i calendari: dates del procés de preinscripció, matrícula i inici de les classes.
  • Matrícula d’estudiants admesos: indicacions sobre on i com efectuar la matrícula.