Amb el ressorgiment de la web després de l’atac informàtic hem hagut de canviar els procediments per comunicar incidències, peticions i altes d’usuaris. Sabem que canviar les costums costa i per això us volem explicar en detall com procedir a partir d’ara segons la casuística.

Alta d’un nou usuari al gestor de continguts

Caldrà que empleneu el Formulari per sol·licitar l’alta d’una persona al gestor de continguts Oracle.

A tenir en compte:

• El formulari l’ha d’emplenar una persona que ja tingui permisos al site on treballarà l’editor.
  • En el camp “Site / Secció” podeu escriure paraules de cerca.
  • Si la persona a donar d’alta és un/a estudiant en pràctiques, cal que primer la persona responsable de tutoritzar-lo demani l’alta al CAS al col·lectiu d’estudiants per accedir a Oracle a través de la XPV.
  • Aquest formulari també serveix per sol·licitar la baixa del gestor de continguts.

Aquest procediment també caldrà seguir-lo en el cas de persones que tenien accés al gestor de continguts i no s’han connectat des d’abans de l’atac informàtic. En aquest cas la mateixa persona interessada pot omplir el formulari.

Comunicació d’incidències o de peticions

Caldrà que empleneu el Formulari per a la gestió d’incidències del gestor de continguts Oracle. És de gran utilitat que faciliteu el màxim d’informació possible. Això implica:

• En el camp “Plataforma” cal que indiqueu “Oracle WebCenter Sites”.
  • En el camp “Resum” només cal posar un titular del problema o un resum breu. Poques paraules, si són les adequades, ja seran suficients. L’explicació detallada cal posar-la al camp “Descripció”.
  • En el camp “Descripció” és convenient que, a banda de donar totes les explicacions oportunes sobre la incidència, indiqueu específicament la URL de la pàgina concreta dins del vostre lloc web on teniu el problema o on cal fer algun canvi. Per exemple, si hi ha una incidència en el llistat de graus de la UAB, indicarem que la incidència està a la url https://www.uab.cat/web/estudis/grau/oferta-de-graus/tots-els-graus-1345661751752.html en comptes de dir només https://www.uab.cat
  • Si heu tingut problemes editant un asset, indiqueu-nos el nom de l’asset que hagueu modificat. Si teniu dubtes entre diversos assets, poseu el nom dels assets amb els que hagueu treballat.
  • Les captures de pantalla són de gran utilitat sobretot quan es tracta de mostrar errors que us hagi donat el gestor de continguts o la pàgina web. Però intenteu no limitar-ho tot a la captura de pantalla, si ens podeu dir els noms dels assets o l’explicació del problema en el camp “Descripció”, millor.