En aquesta entrada us explicarem el procés d’actualització de la informació dels graus al web, que es gestiona de manera descentralitzada i hi participen els agents següents:

Àrea de Comunicació i de Promoció

Introduïm les dades més relacionades amb la vessant promocional del grau: presentació, perfil de l’estudiant, sortides professionals, imatges, places, codi de preinscripció, règim d’estudi, preu, beques.

Així mateix, també introduïm la informació sobre l’accés seguint sempre les indicacions de l’Àrea d’Afers Acadèmics.

Oficina de Qualitat Docent

Aquesta oficina supervisa la informació que passa per la memòria: nom del pla d’estudis, total de crèdits, durada, universitat coordinadora, universitats i institucions participants, idioma, modalitat, taula de crèdits, mencions, assignatures i competències. Assessoren també sobre les guies docents.

Les guies docents s’han d’introduir prioritàriament a l’aplicació https://guies.uab.cat i la web recull directament la informació. Trobareu tots els detalls a la pàgina sobre l’Aplicació de les guies docents.

En cas de no poder introduir la informació a l’aplicació seran els centres docents els encarregats de posar-les al web.

L’Oficina de Qualitat Docent coordina juntament amb l’Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació les dades de “La titulació en xifres”.

Centres docents

Gestionen dos assets:

1. Titulacions 1er i 2on cicle dades Centre: s’hi detallen els aspectes pràctics del dia a dia com el coordinador i l’equip de coordinació de la titulació, els horaris, el calendari acadèmic, les pràctiques (detallant els centres amb conveni i els horaris), les taules d’adaptacions, la informació addicional al pla d’estudis, el calendari d’implantació, la informació sobre l’extinció, els programes de mobilitat (detallant també les universitats amb les quals existeix un conveni) i els recursos per a l’estudi (campus virtual, equipaments, material recomanat per a l’estudiant).
    Els centres docents també publiquen les guies dels mòduls en el cas dels graus que encara no introdueixen aquesta informació a l’aplicació institucional.
  2. Matrícula procés: és on es posa la informació de matrícula seguint els camps que hi ha a l’asset.

Àrea d’Afers Acadèmics

Actualitza les informacions generals relacionades amb el procés de matrícula (passos a seguir per fer la matrícula, manual de matrícula i documentació).

D’altra banda, volem recordar a tots els editors implicats la importància d’assegurar la qualitat lingüística del web i per tal de fer-ho, cal demanar la correcció del Servei de Llengües de la UAB a tots els textos.

Documentació

A continuació trobareu diversos documents que detallen quins camps hi ha a la fitxa dels graus i qui els ha d’emplenar: