Entrevista amb Àngels Paredes Mariño, psicòloga, consultora i coach

Àngels Paredes és psicòloga i actualment treballa com a consultora en desenvolupament de persones i organitzacions i com a coach. És també assessora de projectes formatius de diferents institucions i empreses.Va ser responsable durant quinze anys de desenvolupament de recursos humans, en primer lloc a la UOC i després a l’Hospital Clínic de Barcelona. Té experiència docent en formació de directius i direcció de recursos humans en diversos màsters i postgraus.Dirigeix el postgrau de Desenvolupament del talent de les organitzacions de l’Institut de formació continuada de la UB i el postgrau en Lideratge, habilitats directives i desenvolupament directiu de la Universitat de Manresa.

En l’àmbit escolar ha participat en el curs de Direcció de centres educatius de l’Escola d’Administració Pública i en el postgrau de Direcció estratègica per a la innovació i l’èxit educatiu de la universitat de Vic, entre d’altres, sempre en els mòduls de gestió de persones i lideratge.

Comparteix a les xarxes: