Hacia un modelo educativo de calidad y transformador

sense_titol_51
Any: 2017
Editorial: Santillana

‘Hacia un modelo educativo de calidad y transformador’, a càrrec de Mario Martín Bris i Eladio Sebastián Herrero. Per poder arribar a determinar que un model educatiu és de qualitat i transformador, és necessari sempre la contribució de nombrosos elements, com per exemple les aportacions d’organismes internacionals com ONU, UNESCO, OCDE, OEI, etc. Pel mateix motiu, les directrius dels governs de cada país, les actuacions de les diferents administracions educatives, nacionals, regionals i locals, són altres de les claus per al desenvolupament adequat i sostenible de l’educació als països. Totes aquestes decisions, internes, descentralitzades i autònomes van dibuixant un model de l’oferta educativa la qual es pot modelar amb les noves propostes psicopedagògiques, aprofitant la tecnologia al servei de la pràctica educativa i apostant pel pensament crític en els programes educatius i per una formació del professorat a tots els nivells.

Comparteix a les xarxes: