TÍTOL |
DURADA |
FINANÇAMENT |
Disseny de l’avaluació del projecte Connecta’t |
2022-10-01 |
Ajuntament de Badia del Vallès |
Comparative study of the economic and social impact that a selection of university institutions in Latin America have in their respective local or regional environment (C- RG-T3441-P001) |
2021-06-01 |
Inter-American Development Bank |
Avaluació i millora de l’Aplicatiu RTI del Projecte Difference a partir de les dades recollides en el període 2016-2020 |
2020-12-01 |
Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé |
Avaluació del programa formatiu “Aprendre a aprendre” |
2020-07-01 |
Fundació Bancària “La Caixa” (EduCaixa) |
Els centres educatius com a organitzacions saludables. Guia pel seu desenvolupament |
2019-07-01 |
Fundació Prevent |
Estudi qualitatiu sobre la percepció del canvi associat a l’estratègia de gestió del coneixement de l’Ârea de Drets Civils (Conveni 17030) |
2019-06-01 |
Ajuntament de Barcelona |
Implementació d’un model educatiu basat en la prevenció de l’abandonament escolar prematur |
2018-12-01 |
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya |
L’impacte de les TIC a l’aula des de la perspectiva del professorat |
2016-12-31 |
Fundació Mapfre |
Estudi sobre aprenentatge organitzatiu i aprenentage informal a l’Adminstració Pública |
2014-06-29 |
Escola d’Administració Pública de Catalunya |