Postgrau en Competència Digital Docent

grafica_noticia_postgrau_en_competencia_digital_docent
Formació

Obert el termini per la matrícula al Postgrau en Competència Digital Docent

Ja està obert el termini per la matrícula al Postgrau en Competència Digital Docent. Aquest dóna resposta a les necessitats formatives de docents no universitaris que volen complir amb els requisits marcats en el document "Competència digital docent del professorat de Catalunya", elaborat pel Departament d'Ensenyament, el Departament d'Empresa i Ocupació i el Departament d'Economia i Coneixement l'any 2018 amb l'objectiu d'oferir un marc per propiciar l'assoliment de les competències digitals (Decrets 119/2015 i 187/2015).

El programa pretén analitzar críticament el paper de les tecnologies digitals en el context educatiu actual, promoure el canvi personal en coneixements, competències, actituds i habilitats pel que fa a la integració de les tecnologies digitals en els centres educatius, des d'un punt de vista organitzatiu i didàctic, i dissenyar entorns universals d'aprenentatge incorporant les tecnologies digitals.

El Postgrau es dirigeix a Diplomats, Graduats i Llicenciats universitaris vinculats professionalment al camp de l'educació formal o no formal, amb experiència o interès per a millorar el seu perfil professional vinculat a les tecnologies digitals.

Per a més informació sobre el Postgrau, cliqui aquí.

Comparteix a les xarxes: