TÍTOL DURADA FINANÇAMENT
Towards a more ethical and fair evaluation of skills linked to the employability of future education professionals 2024-07-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
Incorporation of experiences of professional artists in the Degrees of Early Childhood Education and Primary Education for the development of artistic thinking in initial training 2023-07-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
(e-INAV 5×5) E- evaluation: 5 principles – 5 Challenges for 1 Effective evaluation with digital tools 2022-11-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
CDDPla – Inclusion of the Teaching Digital Competence in the curricula of Early Childhood Education and Primary Education 2021-12-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
Teaching digital competence to the grades of Infant and Primary Education (CODIDOE) 2020-12-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
Service learning to promote programming and computational thinking in educational contexts 2020-09-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
Evaluation strategies to promote learning self-regulation of higher education students 2019-10-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
MoLAB – Motivation for Academic and Bibliographic Reading 2019-10-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
ARPA – Aula of Assessment Resources 2018-12-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
GAVI – Guide to the improvement of the experiential learning at the Faculty of Education Sciences 2018-12-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
Improvement of final degree disertation of pre-service teachers 2018-12-01 Facultat de Ciències de l’Educació (UAB)
Peer-assessment and peer-feedback strategies to improve the individualised assessment of group works through 2018-09-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
Estrategias de evaluación entre iguales y el feedback para la mejora de competencias en la formación de estudiantes de Ciencieas de la Educación 2017-10-01 Oficina de Qualitat Docent (UAB)
Design, implementation and assessment of sustainable feedforward strategies (REDICE14-966) 2015-01-01 Universitat de Barcelona (UB)
Dropout from university courses at the Universitat Autònoma de Barcelona: an approach from multivariate content analysis (GG241257) 2011-01-01 Departament de Pedagogia Aplicada (UAB)