TÍTOL |
DURADA |
FINANÇAMENT |
Towards a more ethical and fair evaluation of skills linked to the employability of future education professionals |
2024-07-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Incorporation of experiences of professional artists in the Degrees of Early Childhood Education and Primary Education for the development of artistic thinking in initial training |
2023-07-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
(e-INAV 5×5) E- evaluation: 5 principles – 5 Challenges for 1 Effective evaluation with digital tools |
2022-11-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
CDDPla – Inclusion of the Teaching Digital Competence in the curricula of Early Childhood Education and Primary Education |
2021-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Teaching digital competence to the grades of Infant and Primary Education (CODIDOE) |
2020-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Service learning to promote programming and computational thinking in educational contexts |
2020-09-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Evaluation strategies to promote learning self-regulation of higher education students |
2019-10-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
MoLAB – Motivation for Academic and Bibliographic Reading |
2019-10-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
ARPA – Aula of Assessment Resources |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
GAVI – Guide to the improvement of the experiential learning at the Faculty of Education Sciences |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Improvement of final degree disertation of pre-service teachers |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Peer-assessment and peer-feedback strategies to improve the individualised assessment of group works through |
2018-09-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Estrategias de evaluación entre iguales y el feedback para la mejora de competencias en la formación de estudiantes de Ciencieas de la Educación |
2017-10-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Design, implementation and assessment of sustainable feedforward strategies (REDICE14-966) |
2015-01-01 |
Universitat de Barcelona (UB) |
Dropout from university courses at the Universitat Autònoma de Barcelona: an approach from multivariate content analysis (GG241257) |
2011-01-01 |
Departament de Pedagogia Aplicada (UAB) |