La UAB, 12 en el rànquing mundial THE

Theranking
Institucional

La UAB salta 17 posicions respecte l’edició anterior i se situa en primera posició a tot l'Estat al ranking que anualment publica Times Higher Education (THE).

La UAB ocupa la posició 12 mundial d’universitats amb menys de 50 anys, la millor classificació de tot l’Estat, segons la cinquena edició del rànquing anual 150 Under 50 que publica Times Higher Education.

La primera posició del rànquing torna a ser per a l’Escola Politècnica Federal de Lausanne, a Suïssa. De tot l’Estat, la UAB se situa en primera posició, amb una millora de 17 posicions respecte l’edició anterior, seguida per la Universitat Pompeu Fabra (que baixa de la dotzena a la quinzena posició mundial), la Universidad Autónoma de Madrid (baixa de la posició 46 a la 71) i la Universitat Rovira i Virgili (baixa de la posició 80 a la 83).

La classificació té en compte la qualitat de la docència, la recerca, el nombre de citacions de les publicacions científiques, la internacionalització i la transferència al teixit industrial. La metodologia ha estat calibrada per tal que la reputació no tingui un pes especial atès les característiques de les universitats més joves.

La UAB té una puntuació global de 55,8 punts i destaca en nombre de citacions (83,8 punts), seguit pel grau d’internacionalització (50,3 punts), la qualitat de la recerca (43,8 punts), la qualitat de la docència (43 punts), i la transferència de tecnologia (34,9 punts)..

Per a més informació, accedeixi aquí.

Comparteix a les xarxes: