Nova convocatòria ajuts predoctorals “Joan Oró”

ajuts-joan-oro-criedo-2022
Beques i ajuts

Nous ajuts per a incorporar-se com a personal investigador predoctoral al Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu.

S’han publicat les bases reguladores dels ajuts Joan Oró per a la contractació de personal investigador predoctoral en formació (FI) per a l'any 2023. Aquestes bases tenen per objecte regular els ajuts adreçats a les universitats i als centres de recerca per a la contractació de personal investigador predoctoral i promoure la seva activitat formativa i de recerca. L’objectiu de les ajudes és contribuir a incrementar la qualificació i la professionalització del personal investigador contractat i enfortir la generació de coneixement fronterer en la recerca i en la seva transferència.

Els destinataris d’aquest ajuts són totes aquelles persones que duguin a terme el seu doctorat en una universitat del sistema universitari de Catalunya. Aquelles persones que compleixin els requisits de la convocatòria i estiguin interessades en realitzar el Doctorat en Educació de la UAB, en la línia “Canvi i Millora en Educació: Desenvolupament Organitzacional, Gestió del Coneixement Col·lectiu, Tecnologies Aplicades a l'Educació, Avaluació d'Institucions i Sistemes, Desenvolupament Social i Comunitari”, en el marc del  Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu, poden posar-se en contacte amb nosaltres a: edo@uab.cat.

El termini de presentació de sol·licituds restarà obert des de l’11 de novembre fins a les 14:00 hores del dia 28 de novembre de 2022.

Per a les bases de les convocatòries i altra informació consulta aquí.

Comparteix a les xarxes: