Trobada Iberoamericana d’educació

Imagotipo CRIEDO
Conferències

Entre el 30 de novembre i el 2 de desembre es va celebrar el XVI Encuentro Iberoamericano de Educación.

Entre els dies 30 de novembre i 2 de desembre del 2022 a la seu Providència de la Universitat Andres Bello (Santiago de Xile) es va celebrar el XVI Encuentro Iberoamericano de Educación liderat per la OEI, la Universidad de Alcalá de Henares i la UNESP (Brasil). El lema del XVI Encuentro va ser: Co-construyendo aprendizajes integrales, entre investigadores, directivos, docentes y estudiantes a partir de la difusión del conocimiento, el intercambio de ideas y resultados de proyectos en los ejes temáticos. A l’acte va assistir el professor Diego Castro que va presentar el treball titulat: “Las relaciones intergeneracionales en la investigación universitaria” juntament amb el professor David Rodríguez. Tanmateix el Dr. Castro va ser membre del comitè Científic Internacional.

Visita la página web oficial.

Comparteix a les xarxes: