Reunió seguiment projecte D-EMIND

captura_de_pantalla_2022-12-01_a_las_18
Projectes

El 24 de novembre ha tingut lloc una nova reunió de seguiment en línia del projecte europeu D-EMIND amb tots els membres de l'equip.

A aquesta reunió es van convocar tots els membres de l'equip de treball del projecte D-EMIND, coordinat per David Ródríguez-Gómez del CRiEDO, i integrat per altres membres del CRiEDO UAB i diferents universats europees com la University College of Northern Denmark (Dinamarca), UC Limburg (Bèlgica), Hochschule Dusseldorf (Alemanya) i Csongrad County Chamber of Commerce and Industry (Hongria). Aquesta trobada dels socis del projecte ha servit per a fer seguiment de les línies generals de treball i ajustar el calendari i acordar els principals aspectes vinculats a la gestió del mateix.

El projecte “D-EMIND-Promoting digital entrepreneurial mindsets in Higher Education”, finançat en el marc del programa Erasmus + (Ref.: 2021-1-ES01-KA220-HED-000032185) i coordinat per David Rodríguez-Gómez, pretén seguir avançat en les activitats desenvolupades en el marc del projecte ForEMlink. Té com a objectiu promoure que les institucions d'educació superior dissenyin, desenvolupin i provin una metodologia, basada en desafiaments en línia per promoure la mentalitat emprenedora a l'educació superior, per a la qual es dissenyeran diferents estratègies i eines d'aprenentatge. Per assolir aquest objectiu s'ha planificat quatre resultats, els quals es troben relacionats entre ells:

Tota la informació del projecte a la seva pàgina web oficial.

Comparteix a les xarxes: