Visita institucional d’IUEF al CRiEDO

maria-ines-vazquez
Institucional

María Inés Vázquez Clavera, de l'Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Uruguai), visitarà el CRiEDO.

María Inés Vázquez Clavera, directora de l'Instituto de Formación Docente Elbio Fernández (Uruguai), visitarà entre els dies 16 a 24 de setembre el CRiEDO per mantenir reunions de treball amb l'equip directiu i diferents investigadors vinculats. L'objectiu de les trobades és conèixer en profunditat la nova estructura del CRiEDO, així com les línies actuals de treball per analitzar possibles vies de col·laboració en un futur proper. Així mateix, durant aquesta estada es pretén avançar en l'anàlisi de resultats de l'estudi regional sobre el desenvolupament de l'equitat a les universitats iberoamericanes, específicament els vinculats al context d'Uruguai.

L'Instituto Universitario Elbio Fernández (IUEF) té com a focus principal la formació acadèmica professional de qualitat, que articuli els components d'ensenyament, investigació i extensió. El seu èmfasi està posat en la relació teoria-pràctica de les propostes acadèmiques, en el seu ancoratge en la cultura i en la interdisciplinarietat, i la seva vocació és promoure l'anàlisi, la recerca i la innovació per al desenvolupament del país.

La Dra. Vázquez, a més de directora d'IUEF, integra l'Agencia Nacional de Investigación e Innovación de Uruguay (ANII) i ha participat en nombrosos projectes internacionals associats a l'educació. Avaluadora de Projectes per a ANII i el CONACYT (Paraguai). Ha desenvolupat també tasques de docència i investigació en temes de gestió educativa, processos d'innovació, canvi i desenvolupament organitzacional a l'IUACJ ia la Universitat ORT com a directora de tesis doctorals. Integra la Comissió Executiva de la Red de Apoyo a la Gestión Educativa (RedAGE) i dirigeix ​​la publicació semestral Gestión Arte, revista especialitzada en temes de Gestió educativa. És membre de l'equip de recerca sobre desenvolupament organitzacional (EDO) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Actualment s'exerceix com a Coordinadora General Acadèmica a l'Instituto Universitario Asociación Cristiana de Jóvenes (IUACJ).

Comparteix a les xarxes: