El clima de treball, participació i convivència al centre escolar i aules: anàlisi, projecte i propostes col·laboratives en acció

Imagotipo CRIEDO
Entitat finançadora: Comunidad Autónoma de Castilla-La Mancha
Data d'inici: 01/01/2006
Data de finalització: 01/01/2008
Coordinació: Universidad de Alcalá de Henares (UAH)

El projecte de col·laboració entre un Centre Educatiu d’Educació Infantil i Primària i el Departament de Didàctica de la Universitat d’Alcalá, que es presenta aquí, tenia la finalitat de desenvolupar estratègies de millora de la qualitat educativa, basades en l’autoavaluació, reflexió i compromís de tota la Comunitat Educativa, pel que fa al clima de treball, participació i convivència, a nivell institucional i d’aula, adreçat a crear les bases d’una escola inclusiva.

El Projecte consta de dues fases diferenciades, una primera, basada en una anàlisi col·lectiva de la pràctica docent com a iniciació a la reflexió, a través de grups de discussió amb els docents, qüestionari a les famílies, etc. I una segona fase en què es posen en marxa una sèrie destratègies derivades de la primera fase.

Personal associat al projecte:

Mario Martín Bris (UAH – Coord.), Carmen Alcaide (UAH), Yolanda Muñoz (UAH), Eladio Sebastián Heredero (UAH).

Comparteix a les xarxes: