TÍTOL |
DURADA |
FINANÇAMENT |
Cap a una avaluació més ètica i justa de les competències vinculades a la ocupabilitat dels futurs professionals de l’educació |
2024-07-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
BOOST: Potenciar el desenvolupament de la Competència Digital Docent als graus d’Educació Infantil i d’Educació Primària |
2024-03-03 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Incorporació d’experiències d’artistes professionals en els Graus d’educació Infantil i Educació Primària per un desenvolupament del pensament artístic en la formació inicial |
2023-07-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
(e-INAV 5×5) E- avaluació: 5 principis – 5 reptes per una avaluació efectiva amb eines digitals |
2022-11-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
CDDPla – Inclusió de la Competència Digital Docent als plans d’estudis d’Educació Infantil i Educació Primària |
2021-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Competència digital docent als graus d’Educació d’Infantil i Primària (CODIDOE) |
2020-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Estratègies d’avaluació per l’auto-regulació dels aprenentatges (EAAR) de l’alumnat universitari |
2020-10-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Aprenentatge servei per promoure la programació i el pensament computacional en contextos educatius |
2020-09-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
MoLAB – Motivació per la Lectura acadèmica i bibliogràfica |
2019-10-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
ARPA – Aula de Recursos Per a l’Avaluació |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
GAVI – Guia per a la millora dels aprenentatges vivencials a la Facultat de Ciències de l’Educació |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Millora de la Qualitat del TFG en la formació inicial de mestres |
2018-12-01 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Millorar l’avaluació individualitzada dels projectes grupals mitjançant estratègies d’avaluació entre iguals i feedback |
2018-09-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Estratègies d’avaluació entre iguals i feedback per a la millora de les competències en la formació dels estudiants de Ciències de l’Educació |
2017-10-01 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Disseny, implementació i avaluació de propostes de feedforward sostenible (REDICE14-966) |
2015-01-01 |
Universitat de Barcelona (UB) |