2018

Investigació dirigida

  • Santos G. Carvalho, I. (2018). “La formación de profesores en la educación superior: La construcción de competencias docentes digitales para el desarrollo profesional” (Tesis doctoral).  Barcelona. Dr. José Tejada (director) i Katia V. Pozos (codirectora).

 

2017

Simposis i conferències

  • Grané Feliu, P. (2017). Etnografía Visual Realizada por Jóvenes sobre los Espacios Urbanos más Significativos de Collblanc – La Torrassa.IV Congreso Internacional de Etnografía y Educación CIEYE 2017, Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra.
  • Grané Feliu, P. i Argelagués Besson, M. (2017). Experiencias de Educación Comunitaria con Familias, Escuelas y Comunidades mediante el Modelo MECFEC. II Congreso Internacional SEI 2017, Universitat de Granada, Granada.
  • Iglesias Vidal, E.(2017) . II Congreso Internacional SEI 2017, Universitat de Granada, Granada.
  • Iglesias Vidal, E.(2017). Anàlisi metodologia intervenció comunitària a partir d’un cas Nom de l’esdeveniment. I Seminari Teòrico – Pràctic d’Intervenció Socioeducativa Comunitària Tipus d’esdeveniment. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès).

Articles de premsa

  • Iglesias Vidal, E. (2/3/17). Educar en el lleure per a la cohesió social. El Punt Avui, p 14.

Investigació dirigida

  • Yamile Bedoya, R. (2018) Estrategias educativas y organizativas para reconocer la diversidad sociocultural en el contexto escolar utilizando los recursos educativos de la industria cultural (Tesis doctoral). Bellaterra. Edgar Iglesias Vidal (director).

 

2016

Simposis i conferències

  • Iglesias Vidal, E.(2016). Tratamiento educativo de la diversidad: innovación e inclusión. XIV Congreso Interuniversitario de Organización de Instituciones Educativas (CIOIE) ”Globalización y organizaciones educatives”, Saragossa.
  • Iglesias Vidal, E.(2016).
  • Pozos, K.V. (2016). Generaction. Introducció a la Trobada. En: Segona Trobada de joves KABUA 2016 “Generaction”. Espai Jove La Fontana, Barcelona, 2 de desembre de 2016.
  • Pozos, K.V. (2016). Assistència al Seminari Internacional “Polítiques de formació docent inicial i continua”. Organitzat per l’Institut Internacional de Planificació de l’Educació (IIPE-UNESCO) Oficina Regional para Amèrica Llatina, Buenos Aires, 8-9 de Novembre2016 (Online).
  • Vallejo, C.; Llompart, J, & Pozos, K.V. (2016). Cap a una educació plurilingüe: conceptes clau, estratègies i eines. Seminari de Formació de professionals de l’Educació del projecte KOINOS “Plurilingüisme i Convivència”, IMEB, Barcelona, octubre a desembre de 2016.
  • Jornada del Consell Escolar Municipal de Barcelona sobre Plurilingüisme i Educació, IMEB, Barcelona, 29 d’octubre de 2016.
  • Pozos, K.V.; Colmenares, M. (2016). European Portfolio of Plurilingual Literacy Practices. En: Jornada del Consell Escolar Municipal de Barcelona sobre Plurilingüisme i Educació, IMEB, Barcelona, 29 d’octubre de 2016.
  • Pozos, K.V. (2016). Administració de la plataforma del Portfoli Europeu de Pràctiques Plurilingües KOINOS. En: 3ª. Reunió Transnacional del projecte KOINOS,Barcelona, del 24-26 d’octubre.
  • Pozos, K.V. (2016). Estructura i funcionament del Portfoli Europeu de Pràctiques Plurilingües KOINOS. En: 2ª. Reunió Transnacional del projecte KOINOS, Aveiro, Portugal, del 29 de juny al 2 de juliol.
  • Pozos, K.V. (2016). Estat actual de la recerca del Grup ERDISC. En: Seminari Internacional EDO. CEJFE, Barcelona. Maig.
  • Pozos, K.V. (2016). Assistència. Trasnational meeting of the ALFIRK project. Brussels, 14th April.
  • Pozos, K.V. (2016). Assistència. Conference of the EU Policy Networks “Sustainable Networks for Inclusive Education”. Comissió Europea, Brussel·les, 13 Abril.

Vídeos

Veure video

Investigació dirigida

  • Muñoz Troncoso G.O. (2016). Participación familiar y comunitaria en el diseño y desarrollo del currículum escolar en contextos de diversidad sociocultural (Tesis doctoral). Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Miquel Àngel Essomba (director).

 

2015

Simposis i conferències

 

2014

Simposis i conferències.

  • Iglesias Vidal, E.(2014). Medidas Organizativas para el desarrollo de la interculturalidad en las organizaciones educativas en el tiempo libre: propuestas desde la investigación cualitativa. Congreso Internuniversitario Organizativo Educación. Madrid.
  • Iglesias Vidal, E.(2014).
  • Pozos, K.V. (2014). Assistència. The Principals’ Center Webinar “Fostering Global Competency in Education through School Leadership: Global Competency Skills for the 21st. Century”. Prof. Fernando Reimers. Harvard Graduate School of Education. 26 Març. Cambridge, MA: EUA (Online).

Investigació dirigida

  • Iglesias Vidal, E. (2014). L’educació intercultural a les organitzacions d’educació en el lleure de base comunitària (Tesis doctoral). Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Joaquín Gairín Sallán i Miquel Àngel Essomba (directors).
  • Martínez Pérez L. (2014). L’atenció integral al desenvolupament intel•lectual i socioemocional dels infants en les pràctiques educatives (Tesis doctoral). Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Miquel Àngel Essomba (director).

 

2013

Simposis i conferències

  • Pozos, K.V. (2013). Assistència. 1st International Scientific Seminar in Learning Sciences: Grounding the best Schools in Cutting-Edge Research. “Language in the classroom. The discourse of teaching and learning and their impacts in academic success and inclusion”. Dr. Courtney Cazden, Professora de Harvard Graduate School of Education. Facultat d’Educació de la Universitat Internacional de Catalunya – UIC. Febrer, 2013. Barcelona.
  • Pozos, K.V. (2013). Assistència. “ArtAge, Empowering the Elderly People through Arts and Life Stories”. Conferència preparatòria del projecte. 6-8 Febrer. Hogeschool van Amsterdam. Amsterdam.
  • Pozos, K.V. (2013). Digital Competence of Higher Education Teachers for the Knowledge Society: A Preliminary Approach of a Need Assessment Study in Mexican Universities. ICERI2013 – 6th International Conference of Education, Research and Innovation. International Association of Technology, Education and Development. November 2013, Seville, Spain.
  • Pozos, K.; Essomba, M.A.; Guardiola, J. & Tarrès Vallespí, A. (2013). An Action Research Experience for Developing a Social-Learning Network Combined With Challenged-Based Learning for Empowering Youth at Risk. ICERI2013 – 6th International Conference of Education, Research and Innovation. International Association of Technology, Education and Development. November 2013, Seville, Spain.
  • Pozos, K.; Essomba, M.A. & Guardiola, J. (2013). KABUA 2.0: An Action Research Approach for Empowering Youngsters in a Virtual Learning Community. ENSACT Joint European Conference: Social Actions in Europe towards Inclusive Policies and Practice.Istanbul, Turkey: Minister of Family and Social Policies, Republic of Turkey.