Com a beneficis per a les escoles, realitzarem una formació al professorat que participi, certificada per la UAB, i retornarem la “fotografia” global de l’alumnat del seu centre en relació amb els aspectes mesurats sempre i quan s’aconsegueixi un mínim de participació.

Gràcies a l’esforç conjunt, sobretot de les famílies i tutores escolars participants, la ciutat de Sabadell obtindrà beneficis socials a curt termini. A més llarg termini, els resultats de l’estudi permetran seguir treballant en la detecció primerenca dels problemes de conducta i en la seva prevenció en l’entorn familiar i escolar. Esperem així contribuir al benestar socioemocional de les nenes i els nens i seguir fent de Sabadell una Ciutat Amiga de la Infància.