Macarena Ares és professora Serra Húnter al Departament de Ciència Política de la Universitat de Barcelona. Doctora en Ciències Polítiques i Socials per l’Institut Universitari Europeu el 2017. Està interessada en l’estudi de la política de classe, política social, comportament electoral, participació política i opinió pública. Podeu consultar més detalls de la meva recerca aquí. [Web https://macarenaares.com/]

Pedro Manuel Bellón Jiménez és doctorant a IGOP-UAB i al Departament de Ciència Política a la Universitat Autònoma de Barcelona. Graduat en Sociologia i Ciència Política per la Universitat Carlos III de Madrid (2021) i màster en Estudis Avançats en Treball i Ocupació per la Universitat Complutense de Madrid (2022). La seva recerca se centra en la conciliació i la igualtat de gènere i la vinculació als estudis del treball i la sociologia urbana.

Julia Cañero Ruiz és antropòloga, mare i investigadora sobre maternitats i feminismes. Actualment és doctoranda a la Universitat de Granada amb una investigació sobre activismes de mares realitzada en grups de suport a la lactància materna d’Andalusia. Ha participat amb aquestes temàtiques a diversos congressos nacionals i internacionals especialitzats i publicat articles. Així mateix, és divulgadora a diaris i revistes com Pikara Magazine i activista feminista en diversos col·lectius. [Website: https://linktr.ee/juliacaneroruiz]

Sheila González Motos és professora al Departament de Ciència Política de la Universitat de Barcelona. Doctora en Polítiques Públiques i Transformació Social a la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat investigadora postdoctoral al Departament de Sociologia de la mateixa universitat i investigadora visitant a la Hochschule Bremen (Alemanya), a l’Institut de Ciències Socials (UNAM, Mèxic) i al Departament d’Investigacions Educatives (CINVESTAV-Mèxic). És membre de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP). Ha investigat sobre anàlisis de polítiques públiques, especialment sobre desigualtat educativa.

Margarita León és professora titular al Departament de Ciències Polítiques i investigadora sènior a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma Barcelona. Des del 2003 fins al 2010 va ser professora de política social europea (SSPSSR, Universitat de Kent). Ha estat becària postdoctoral Marie Curie a l’RSCAS, Institut Universitari Europeu a Florència, Itàlia. És doctora per London School of Economics (2000). Ha coeditat amb A.M. Guillén L’Estat de Benestar Espanyol al Context Europeu (2011 Ashgate) i va editar La Transformació de la Cura a les Societats Europees (2014, Palgrave). Ha publicat en revistes internacionals revisades per parells com Journal of European Social Policy, Comparative European Politics, South European Society and Politics, i European Journal of Women Studies. Va rebre el premi ICREA ACADÈMIA a l’excel·lència investigadora (2018). (URL a Academia.edu: https://uab.academia.edu/MargaritaLeon)

Danislava Marinova (Investigadora Principal) és lectora Serra Húnter a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia a la Universitat Autònoma de Barcelona. És doctora en Ciències Polítiques per la Universitat d’Indiana-Bloomington, EUA. Ha treballat com a investigadora postdoctoral a l’Hertie School of Governance, Berlín, i també com a investigadora postdoctoral amb finançament dels programes Juan de la Cierva Incorporación i Marie Sklodowska-Curie Individual Fellowship. El seu llibre, Coping with Complexity: How Voters Adapt to Unstable Parties (ECPR Press, 2016) va guanyar el premi internacional GESIS Klingemann el 2017. Les seves línies de recerca se centren en comportament polític, economia política i estudis de gènere.

Martha Ogochukwu Dennis és doctoranda al Departament de Ciència Política de la Universitat Autònoma de Barcelona. És graduada en Ciències Polítiques (Federal University Wukari) i Màster en Ciència Política (Universitat Autònoma de Barcelona). Els seus interessos de recerca se centren en l‟estudi dels comportaments i les actituds de la protesta política.

Damjan Tomic és doctorand al Departament de Ciència Política de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Es va llicenciar en Biologia, amb especialització en Psicologia (Universitat de Western Ontario, 2014); Màster en Direcció d’Empreses Internacionals (Institut des hautes études économiques et commerciales, 2016) i Màster en Ciències Polítiques (Universitat Autònoma de Barcelona, 2021). La seva investigació se centra en l’impacte dels permisos parentals a la fertilitat i a l’ocupació.