Final conference of the Bridges project. “A network science approach to social cohesion”. Financed by the “La Caixa” Observatory (SR0587). Casa Convalescència, Aula 1, a las 9.30. Programa complet.

GRAFO Seminari Obert Permanent

Seminario Interdisciplinar Estatal. Crianza y vulnerabilidad sociocultural: aproximaciones teóricas y empíricas. Sala de Actos, Facultad de Filosofía y Letras (UAB). 10 de mayo de 2019, de 10 a 19:30h. Programa completo.

Workshop “Who cares? Relational mechanisms involved in the day-to-day subsistence of families and individuals struggling with poverty” en Barcelona, Febrer 7-8, 2019. Amb ponencias invitadas de la Dra. Kayleigh Garthwaite, Dra. Joan Maya Mazelis, Dra. Mercedes González de la Rocha i Dr. Mario Small. Torre Vila Puig, Campus de la UAB. Per a més informació: bit.ly/2Qz3zN1

Encuentro Universitario de Grupos de Investigación en Parentesco y parentalidad. 3 de Noviembre de 2016 de 11:30 a 13:30h. Sala de Grados de la Facultad de Filosofía y Letras de la UAB. Programa completo.

Seminario Permanente sobre Parentalidad Humana (Instituto de Investigaciones Antropológicas de la Universidad Nacional Autónoma de México i GRAFO)

Jornada Interuniversitaria Debatiendo el concepto de cuidados: Modelos, prácticas, contextos. 13 de maig de 2016. Sala de Graus, Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. 11:00-13:30h.

On-line social capital, and migrant trajectories in Brescia, Italy. 20 de juliol de 2015. Departament d’Antropologia Social i Cultural, Aula Ramon Valdés.

I Jornades d’Etnomusicologia i Antropologia de la Música. Métodes, enfocaments i perspectives per a l’estudi de la música en la cultura, Barcelona, 2-3 de juliol de 2015.

Simposio internacional ¿Parentalidad o parentesco? Perspectivas antropológicas e interdisciplinarias. Barcelona, 25, 26 y 27 de noviembre de 2015.

International, Interuniversity and Interdisciplinary Seminar “Child Circulation, Migration Networks and Transnational Families”Barcelona, 6 de juny de 2014.

1st European Conference on Social Networks (EUSN). Barcelona, 1-4 de juliol de 2014.

Panel “Exploring change and continuity: readjustment, identity and child mobility in an interconnected world”, at the 13th EASA Biennial Conference, Estonia. 31st July – 3rd August, 2014.

Workshop “Solidarity, reciprocity, and economy in times of downturn: Understanding and articulating the logics of old and new values in late capitalism”. Barcelona, 4-5 de febrer de 2014.

Col·loqui Internacional Cures parentals, processos de criança i de socialització”. Barcelona, 24 d’octubre de 2013.

III International Seminar on Personal Networks. Barcelona, 3-5 de juliol de 2013.

Trobada interuniversitaria sobre parentalitat, gènere i salut. Barcelona, 14 de desembre de 2012.

IIIª Jornada Empresariat Ètnic i Crisi Econòmica. Barcelona, 3 de desembre de 2012.

Jornada de treball sobre recerca, intervenció i formació en l’àmbit de la diversitat cultural, la vulnerabilitat social i la salut. Barcelona, 9 de novembre de 2012.

International Seminar Personal networks in times of economic hardship and political discontent”. Barcelona, 11-13 Juliol 2012.

Metodologies de xarxes ego-centrades i completes. Barcelona, 2 de desembre de 2011.

Jornades internacionals “Small Business and Economic Crisis”, Barcelona, 14-15 de juny de 2011.

Primera trobada interdisciplinar de professionals assistencials i grups d’investigació entorn a la salut, les desigualtats socials i la diversitat cultural. Barcelona, 2-4 de juny de 2010.

Simposio Internacional “Procreación, crianza y género”. Barcelona, 13-14 de maig de 2010.

Primeres jornades internacionals sobre fluxos migratoris entre països del Sud-Est, Espanya i Catalunya. Salut, marcs institucionals i adaptacions socioculturals. Barcelona, 21-23 de setembre de 2009.

Trobada interuniversitària UAB-UPV “Hacia otra Antropología del Parentesco”. Barcelona, 2-3 de juliol de 2009.

eusndscn0597_smallerpic.jpg