Les nostres tres grans àrees de recerca són el llenguatge, la percepció i la gestió del temps.
Pel que fa al llenguatge, tenim en marxa un projecte relacionat amb l’educació que consisteix en observar com escriuen els nens des de preescolar, amb l’objectiu de detectar dificultats en aquest aprenentatge. Es tracta d’un estudi basat en aspectes de la motricitat on analitzem la forma en què aquests alumnes aprenen a programar el gest que han de fer per escriure. Una altra línea de recerca en llenguatge és l’estudi sobre la exposició de les emocions en la comunicació mediada per ordinador .
En relació a la percepció, actualment estem duent a terme experiments sobre com percebem certes propietats dels objectes com el color o la forma i la interferència causada per estímuls irrellevants. Així mateix, investiguem sobre els processos atencionals i de memòria, en concret, sobre com interactuen els codis verbals i visuals en la retenció de la informació a curt termini.
Pel que fa a la gestió del temps, investiguem sobre com ens posicionem respecte al passat, present o futur, ja que la perspectiva temporal es relaciona , entre altres, amb la realització de conductes de risc i de conductes saludables. Actualment estem duent a terme estudis basats en potenciar la perspectiva temporal futura en adolescents, ja que s’ha observat que estar orientat al futur pot actuar com a factor protector davant de certes conductes de risc.