Judit Castellà-Mate és Investigadora Postdoctoral al Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació de la UAB. La seva recerca se centra principalment en l’estudi de la memòria visual a curt termini tot i que els seus interessos s’extenen al camp de la percepció visual, l’atenció i l’estimació temporal. Col·labora amb el Working Memory Group de la Universitat de York (UK), liderat pels professors Alan Baddeley i Graham Hitch. Actualment imparteix assignatures al Grau de Psicologia de la UAB (“Atenció i Percepció” i “Gestió del Temps”), al Màster de Cognició i Comunicació i és consultora de l’assignatura “Psicologia de l’Atenció i de la Memòria” a la UOC.

Correu electrònic: Judit.Castella@uab.cat

Departament: Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació. Àrea de Psicologia Bàsica

Edifici B
Campus de la UAB