isaias1

Professor Agregat – Àrea d’Història Antiga, Dept. de CC. de l’Antiguitat i l’E.M., UAB.

Dr. Isaías Arrayás Morales, llicenciat i doctorat en Història per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), actualment, és professor agregat del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana d’aquesta universitat. Al llarg de la seva trajectòria científica ha treballat diverses línies d’investigació relatives al món romà tardo-republicà, entre les que cal destacar l’estudi dels processos de transformació i romanització dels territoris del nord-est de la Península Ibèrica, una investigació que, en els últims anys, s’ha centrat sobretot en l’anàlisi dels sistemes de gestió i control de l’aigua desenvolupats en època romana. Així mateix, des de 2007, ha destinat gran part del seu esforç investigador en l’anàlisi de l’impacte de Roma a l’Orient mediterrani, especialment a Anatòlia. Membre de diversos projectes de recerca al llarg de la seva trajectòria predoctoral i postdoctoral, el Dr. Arrayás ha publicat nombrosos articles en revistes científiques d’alt índex d’impacte.