Per acompanyar l’auto-avaluació de l’alumnat en realitzar el seu dossier de les unitats didàctiques, es proposa una fitxa perquè l’alumne s’auto-avalui en relació als objectius d’aprenentatge, les activitats, el dossier i avalui també l’interès i utilitat de les diferents activitats i recursos que se li han proposat. CAM significa Comunicació, Autoavaluació i Modelatge, els tres pilars de la fitxa, i s’ha estat desenvolupant i testant durant diversos cursos acadèmics. La fitxa ha estat desenvolupada en col·laboració amb el companys Marta Guillaumes, i Julián Lobo i es pot descarregar en català: fitxa CAM o en castellà: ficha CAM
La descripció de la fitxa i els resultats de la seva aplicació es descriuen a:
Exprimiendo el dossier. CAMform, una herramienta útil para la gestión de los aprendizajes en la aula. Aula de Innovación Educativa (2011), 201, 63-66. Domènech, J., Guillaumes, M., Lobo, J.
[article descarregable a: https://app.box.com/s/wdkuvq0erboznql0bepoeqph2jzytlas ]