Fantàstiques V Jornades de la Comunitat Catalana de WebQuest ahir dissabte.

Un apunt: que dins de les Jornades, s’inclogués una presentació, per part dels mateixos alumnes, sobre com han treballat en una WebQuest altament TIC, és tota una targeta de presentació.Si hi afegim els ponents, entre ells Jordi Adell, Montserrat del Pozo, Neus Sanmartí, Jordi Esteban, …

M’anoto, gratar una mica EduLoc, una eina interessant per a geolocalitzar i fer activitats amb i per a mòvils amb els alumnes.

Com de costum, el meu destil·lat personal, que aquest cop passo pel sedàs de diversos Tweets, en forma de Tuitfolio, o Portfolio de Tuits propis i aliens:

Sandro Maccarrone@smaccarrone #WebQuestEdu21 @jordi_a assenyala els riscos d’un model amb molta tecnologia, però amb poca pedagogia

Sandra Gay@sandragabo Si canviem la #metodologia i el proces, millorem. Pero si l’#avaluacio continua sent 10 preguntes a puntuar, ens estanquem. #WebQuestEdu21

Margarita Guinó@mguino4 Neus Sanmartí a #WebQuestEdu21: “Cal institucionalitzar les pràctiques interessants”

Jordi Domènech@jdomenechca Jordi Esteban, la paradoxa de “calleu, que estem a classe de llengua!” A les #WebQuestEdu21

Sandro Maccarrone@smaccarrone #WebQuestEdu21 Neus Sanmartí convida a autocrítica professorat: les editorials ofereixen materials pobres perquè és el que es ven.

Jordi Domènech@jdomenechca “Els llibres de text acaben desprofessionalitzant el professorat” @jordi_a #WebQuestEdu21, i sóna in tro de tempesta de fons.

Sandro Maccarrone@smaccarrone #WebQuestEdu21 Jordi Esteban introdueix una idea que diu sovint @juanfratic Hauríem de ser ‘mestres de secundària’.

Jordi Domènech@jdomenechca Neus Sanmartí, de “com ensenyo” a “com ho faig perquè aprenguin”, a les #WebQuestEdu21

Com a part de la Jornada, entrega de premis, on un servidor va resultar premiat amb el Premi Especial del Jurat per les WebQuestes, que us convido a visitar. Au.