Activitat ABP STEM on l’alumnat rep l’encàrrec de, per equips de 3 alumnes, desenvolupar una línia de productes en els seus aspectes de màrketing, però també tres envasos confeccions del mateix producte, dissenyats cadascun per un dels membres de l’equip, dirigits a públics diferents. Els envasos han de satisfer també aspectes tècnics (cada envàs ha de tenir una capacitat de 330 ml) i econòmics (el conjunt dels tres envasos no pot superar un cost màxim proporcional a la superfície total dels 3 envasos).

Això provoca etapes d‘estudi de formes i proporcions àrea-volum, de redisseny i negociació per a aconseguir una proposta conjunta que compleixi tots els requisits. L’activitat intercala etapes de treball de conceptes matemàtics, codis comunicatius i disseny i reflexions sobre aspectes ecològics de l’abús d’envasos (Inputs) amb etapes de transferència al disseny del producte (Transferència) i es conclou amb una presentació final destinada a presentar la proposta de disseny.

DESCÀRREGA DE L’ACTIVITAT (Dossier de l’alumne, Materials i Guia didàctica)

BOA

.