Dilluns 3 de juny a les 18:30h presentem al Vallès Oriental el llibre  “Aprenentatge Basat en Projectes, Treballs Pràctics i Controvèrsies. 28 experiències i reflexions per ensenyar ciències”  sorgit del manuscrit del premi Marta Mata.

La presentació, està organitzada per (i tindrà lloc a) la Biblioteca Pública La Grua, de Montmeló. Es pot arribar amb tren (R2) o bé amb cotxe (espai d’aparcament lliure prop de la biblioteca a 41.550640, 2.251343).

El llibre descriu el procés de cerca de metodologies per a l’ensenyament de les ciències, descrivint exemples concrets aplicat a l’aula i discutint la seva utilitat i vies per a crear activitats similars, juntament amb breus introduccions teòriques a diferents enfocaments (ABP, indagació, Controvèrsies, Pseudociències…).

En la presentació participarem Isabel Llorente, directora de l’Institut Marta Estrada, dos alumnes de l’institut i jo mateix com a autor del llibre, on descriurem què passa quan s’aplica tot això a l’aula i què trobaran els lectors en el llibre.

A la presentació aquells que ho vulguin poden adquirir el llibre, que està també disponible al lloc web de l’Associació Rosa Sensat, Amazon, les llibreries Abacus i Alibri.

Hi sou convidats/des!