Taller realizado con distintas extensiones sobre ABP, perfilando y ampliando algunos de los puntos del libro Aprendizaje basado en proyectos, trabajos prácticos y controversias: 28 propuestas y reflexiones para enseñar Ciencias. (2019) Octaedro: Barcelona. Jordi Domènech Casal.
El taller incluye una parte práctica de diseño y mejora de proyectos mediante dos herramientas:
Presentación de la sesión
[slideshare id=229735285&doc=marcoenteroabp-200305111538]
================================================
Taller fet amb diverses extensions sobre ABP, perfilant i ampliant alguns dels punts del llibre Aprenentatge Basat en Projectes, Treballs pràctics i Controvèrsies. 28 experiències i reflexions per a ensenyar Ciències.
El taller inclou una part pràctica de disseny i millora de proyectes mitjançant dues eines:
Presentació de la sessió
[slideshare id=227472698&doc=marcsencerabp-200209200143]
AGENDA
- Gener 2019. CESIRE, Xarxa de Competències Bàsiques.
- Gener 2019. Máster de Professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona.
- Setembre 2019. Biblioteca Font de la Mina. CRP Ciutat de Sant Adrià del Besós.
- Febrero 2020. Máster de Professorado de Secundaria de la Universitat Pública de Navarra.
- Febrer 2020. CRP de Sant Feliu de Llobregat.
- Marzo 2020. (programada) Asturias 4 STEAM. CPR Avilés Occidente.
- Abril 2020. Xarxa de centres Públics de Mataró. INS Miquel Biada (Mataró). (anul·lada Covid19).
- Octubre 2020 (programada). Biblioteca Pública Ramon Berenguer d’Almenar (Lleida).
- Novembre 2020 (programada). CRP Castelldefels.
.
.
.
.
.