
- Descripció
Els alumnes inicien l’activitat llegint un text que reuneix arguments de diferents tipus al voltant de l’homeopatia. Després d’una discussió a l’aula en la que es treballa el glossari relatiu al tema, els alumnes duen a terme una cerca i validació de fonts d’informació. A continuació analitzen arguments de les diferents fonts i estableixen el seu propi grau de certesa sobre l’homeopatia. Per acabar, els alumnes han d’escriure un assaig on defensin la seva posició al respecte.
Tots els materials de l’alumnat del projecte Homeopatia es troben compilats al següent PDF: https://ddd.uab.cat/pub/recdoc/2024/301327/7_alumnat_ProjectantCN3_Homeopatia.pdf
- Calendari: 2 setmanes
- Requeriments tècnics: Ordinador i Open Office.
- Dificultat: Mitja-Baixa
- Productes parcials i final: Dossier de l’alumne/a. Assaigs d’opinió.
Tipus d’activitat: ABP Resolució de problemes, Controvèrsia Sòcio-Científica.
Etiquetes: Homeopatia, Placebo, Pseudociència, Evidència, dilució
Publicació relacionada:
Apuntes Lingüísticos para la Competencia Científica. Leer para indagar en el aula de ciencias. Didacticae, Revista de Investigación en Didácticas Específicas, en edición. Jordi Domènech-Casal.