Projecte C3: construint un marc lingüístic per a la indagació al laboratori. IV Simposi Internacional sobre l’Ensenyament del Català (abril 2014) J. Domènech.
DESCÀRREGA DE L’ARTICLE COMPLET EN OBERT: https://app.box.com/s/4f3bqob78c3nfsbpy4j4qfz94h6x2j41
En aquesta comunicació es descriu la via cognitivo-lingüística que proposa el projecte C3 per a l’ensenyament de les Ciències. Mitjançant l’ús de bastides didàctiques i el treball amb els aspectes lingüístics dels gèneres discursius científics (els articles científics, els pòsters i congressos científics, …) es treballen les habilitats de raonament científic (el disseny d’experiments, l’anàlisi de dades, l’elaboració d’hipòtesis….).
La comunicació, realitzada al IV Simposi Internacional sobre l’Ensenyament del Català, és disponible al llibre de comunicacions del simposi.
Els recursos que s’hi descriuen són disponibles a la web del projecte C3.
[slideshare id=33331389&sc=no]