Projecte C3 de Creació del Coneixement Científic: dinàmiques cap a l’empoderament dels alumnes com a científics a l’ESO. IV Jornades sobre l’Ensenyament de la Biologia i Geologia. J Domènech.

2014-10-23 18.17.48El projecte C3 és un projecte educatiu sobre l’ensenyament de les ciències que es basa en tres eixos metodològics (tractament integrat de llengua i contnguts,contexts de creació de coneixement científic i ensenyament mitjançant la indagació -ECBI-) i pretén tres objectius (comprensió de la Naturalesa de la Ciència, desenvolupament d’habilitats científiques i empoderament de l’alumnat) . En la comunicació, s’han presentat diverses activitats, recursos i dinàmiques que formen part del projecte.

El projecte s’ha presentat com a comunicació oral a les IV Jornades sobre l’Ensenyament de la Biologia i Geologia, organtizades per el Col·legi Oficial de Llicenciats i Doctors i celebrades els dies 23-25 d’octubre al Cosmocaixa de Barcelona.

Web del projecte: https://sites.google.com/a/xtec.cat/c3/home

.