Taller realizado con distintas extensiones sobre ABP, perfilando y ampliando algunos de los puntos del libro Aprendizaje basado en proyectos, trabajos prácticos y controversias: 28 propuestas y reflexiones para enseñar Ciencias. (2019) Octaedro: Barcelona. Jordi Domènech Casal.

El taller incluye una parte práctica de diseño y mejora de proyectos mediante dos herramientas:

• ABPZip para el diseño de proyectos
  • ABPMap para la evaluación y mejora de proyectos

Presentación de la sesión

[slideshare id=229735285&doc=marcoenteroabp-200305111538]

================================================

Taller fet amb diverses extensions sobre ABP, perfilant i ampliant alguns dels punts del llibre  Aprenentatge Basat en Projectes, Treballs pràctics i Controvèrsies. 28 experiències i reflexions per a ensenyar Ciències.

El taller inclou una part pràctica de disseny i millora de proyectes mitjançant dues eines:

• ABPZip per al disseny de projectes
  • ABPMap per a l’avaluació i millora de projectes

Presentació de la sessió

[slideshare id=227472698&doc=marcsencerabp-200209200143]

• Gener 2019. CESIRE, Xarxa de Competències Bàsiques.
  • Gener 2019. Máster de Professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Setembre 2019. Biblioteca Font de la Mina. CRP Ciutat de Sant Adrià del Besós.
  • Febrero 2020. Máster de Professorado de Secundaria de la Universitat Pública de Navarra.
  • Febrer 2020. CRP de Sant Feliu de Llobregat.
  • Marzo 2020. (programada) Asturias 4 STEAM. CPR Avilés Occidente.
  • Abril 2020. Xarxa de centres Públics de Mataró. INS Miquel Biada (Mataró). (anul·lada Covid19).
  • Octubre 2020 (programada). Biblioteca Pública Ramon Berenguer d’Almenar (Lleida).
  • Novembre 2020 (programada). CRP Castelldefels.

.