Des del curs 2013-2014 fins al 2016-2017 incorporat com a assessor tècnic docent i formador a mitja jornada a l’equip de formadors de professorat del projecte Impuls de la Lectura, del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
El Pla té per objectiu atendre les necessitats de lectura a les àrees, i es centra principalment en la lectura crítica, el lèxic acadèmic i els gèneres discursius específics de les ciències.
Algunes de les aportacions realitzades s’han resumit amb posterioritat en publicacions:
- Estrategias lingüísticas para el tránsito a la competencia científica. Hablar y escribir para pensar en el aula de ciencias. Investigación en la escuela (2019), 97, 50-68. Domènech-Casal, J. https://wp.me/p25seH-DU
- Apuntes lingüísticos para el tránsito a la competencia científica. Leer para indagar en el aula de ciencias. Didacticae, Revista de Investigación en Didácticas Específicas (2019), 5, 85-98. Jordi Domènech-Casal. https://wp.me/p25seH-zk
- An in-service training model for Content and Language Integration in Secondary Clasrooms. Proceedings of the Fourth Biennal Conference of the World Federation of Associations of Teacher Education, 1(3a), 6-27. Alba, N., Domènech-Casal, J. https://wp.me/p25seH-oV