De corregir els exàmens a Co-Regir els aprenentatges: cap a la millora en l’avaluació (2014) Revista Dotze18, 6, 10-15. J.Domènech.
ACCÉS A L’ARTICLE COMPLET EN OBERT
L’intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l’avaluació i la gestió de l’aula i el disseny de diverses activitats destinades a retornar la gestió dels aprenentatges als seus protagonistes, els alumnes. L’article descriu els dubtes, propostes i reflexions d’un professor i les visions dels seus alumnes al voltant de l’avaluació, i en resulten tres propostes connectant l’avaluació amb la gestió d’aula, la recollida i comunicació de dades i la gestió pedagògica de l’error.
L’article també és disponible en castellà a la publicació:
De corregir los exámenes a Co-Regir los aprendizajes: hacia la mejora en la evaluación (2014) Aula de Secundaria, 6, 10-15 J.Domènech.