Membre del grup LIEC del Departament de Didàctica de les Matemàtiques i les Ciències Experimentals de la Universitat Autónoma de Barcelona. http://liec.uab.es/index.php
Els cursos 2012-2013 i 2013-2014, membre de l’Educators Advisory Team de l’Institut de Cìències Fotòniques per a activitats didàctiques associades a la divulgació que el centre desenvolupa dins el seu program KTT (Knowledge and Technology Transfer).
Des del curs 2012-2013 fins el desembre de 2017, membre del Consell Assessor de la revista Cuadernos de Pedagogía. http://www.cuadernosdepedagogia.com/
No sé si ho sabíeu, però no totes les sabates són sabates de profe. En tot cas, les que tenia jo quan em van contractar per primer cop per fer de profe, no ho eren. Suposo que devia ser per, precisament, posar-me en les sabates d’un professor que, aquell dia aviat farà cinc anys, el primer […]
Sessió de novembre al LIEC, de la que en condenso només algunes idees molt sintetitzades. Què no hauríem de perdre de vista els professors de ciències? Una ciència per a tots (que augmenti la capacitat dels alumnes de prendre decisions, que generi emocions). Una ciència competencial (centrada en l’activitat i el fer, oberta i real). En […]
Examen sobre mitosis, meiosis, cèl·lules mare, i biotecnologia (clonatge terapèutic, trasngènics. En anglès, pensat especialment perquè l’idioma no sigui un obstacle. Obrir per a descarregar: TestCellBio
Examen amb tres nivells d’atenció a la diversitat. Obrir per a descarregar: ExamenNutricio
Exercicis senzills i convencionals per prendre fluïdesa en el canvi d’unitats. Obrir per a descarregar: llistatfactors
Organitzades per el col·legi de doctors i llicenciats, i celebrades a l’inmillorable entorn del CosmoCaixa, han estat unes jornades francament productives. Tot seguit, un destil·lat: Juana Nieda ens va parlar d’aspectes ben pràctics sobre la indagació a les aules. La primera, com diuen, en la frente: perquè als exàmens no preguntem sobre les pràctiques de […]
Publicado con el título: “La fugacidad de las políticas, la inercia de las prácticas. La educación y las tecnologías de la información y la comunicación“. de Juana M. Sancho Gil y Cristian Alonso Cano (coord). Partiendo de una breve revisión histórica de los diferentes programas de incorporación de las nuevas tecnologías a la educación en […]