Cap de l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental, Universitat de Barcelona

Graduat en Informació i Documentació (2010) i Història (2005) per la Universitat de Barcelona, i Màster en Arxivística i Gestió de Documents (2012) per la Universitat Autònoma de Barcelona. També ha cursat un postgrau en Gestió Documental i Informacional a l’Empresa (2013) a la UB.

Durant els darrers 16 anys, i des de diferents responsabilitats, ha desenvolupat i impulsat el sistema de gestió documental de la Universitat de Barcelona, primer des de l’Arxiu Universitari i posteriorment des de l’Oficina d’Administració Electrònica i Gestió Documental, especialitzant-se en la gestió electrònica de la informació i la documentació.

Ha coordinat el grup de treball d’administració electrònica del CAU-CRUE (2015-2021), ha participat en el projecte europeu EDSSI2 (European Digital Student Service Infrastructure), que implementa CEF eSignature i eArchiving a les universitats europees, i actualment lidera el projecte de Gestió de Dades, Administració Electrònica i Gestió Documental: implementació des del disseny a la UB.