El 15 de març de 2023, la Plaça Cívica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) va ser l’escenari d’una emocionant Jornada Cultural Asiàtica, organitzada per l’Oficina de Compromís i Comunitat de la UAB en col·laboració amb CERAO. Entre les activitats destacades es trobaven dos tallers fascinants: “Quimono Experience” i “Escriure el teu nom en japonès”.

Aquests tallers van oferir als participants l’oportunitat de submergir-se en la rica cultura japonesa, explorant tant la vestimenta tradicional com l’escriptura dels seus noms en japonès. Va ser una experiència enriquidora que va permetre als assistents no sols aprendre sobre la cultura asiàtica, sinó també participar activament en ella, fomentant la comprensió intercultural i l’intercanvi de coneixements al campus universitari.