Aquesta setmana hem celebrat la Setmana Cultural Japonesa a la Universitat Autònoma de Barcelona amb tots vosaltres. Ens ha encantat veure el vostre interès en les activitats que hem preparat i esperem tornar-vos a veure en futures ocasions. Us donem les gràcies a tots i totes pel vostre suport i participació.

Moltes gràcies i fins aviat!

• 18 de març de 13.00 a 14.30 a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació: una obra musical japonesa de ‘La Princesa Kaguya’; la història més antiga del Japó, dirigida per Yumi Sakurada i Kozo Kobayashi. La segona activitat serà una recopilació de cançons japoneses, amb la participació de Tsutomu Ono i Yumi Sakurada.
  • 18 de Març de 14.45 a 16.15 a la Sala de Estudi 2: Submergeix-te en el fascinant món de la cal·ligrafia amb el nostre taller especialitzat graciès al Sr. Shunsuke Iwamatsu.✒️✨
  • 19 de març de 13:00 a 14:30 a la Sala d’Estudi 2: taller de creació de personatges manga dirigida per @rokushiart.
  • 20 de març de 13:00 a 14:30 a l’Aula 83: taller de cerimònia del te, una experiència sensorial única oferta per Laura Maraver.
  • 20 de març de 16.00 a 18.00 al cinema de la Universitat Autònoma de Barcelona (Plaça Cívica): una mostra de cinema japonès creada per la directora Haruka Komori. Coorganitzada per la Fundació Japó i l’Oficina d’estudis Japonesos i en col·laboració amb Cultura en Viu.